صحبت‌های احساسی رامین رضاییان همراه با اشک پس از بازی ایران و مصر را می‌بینید و می‌شنوید: «نمیدونم چرا نمیشه/ نمیدونم چرا انقدر بدشانسیم/ یک بار، دو بار، سه بار.../ فقط دلمون‌ میخواد مردممون شاد بشن»