بسم الله الرحمن الرحیم اَللّـهُمَّ اجْعَلْنى فیهِ مِنَ الْمُسْتَغْفِرینَ، وَاجْعَلْنى فیهِ خدایا قرارم ده در این ماه از آمرزش خواهان و قرارم ده در آن مِنْ عِبادِکَ الصّالِحینَ اْلقانِتینَ، وَاجْعَلنى فیهِ مِنْ اَوْلِیآئِکَ الْمُقَرَّبینَ. از بندگان شایسته فرمانبردارت و بگردانم در این روز از اولیاى مقرب درگاهت بِرَأْفَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ به مهرت اى مهربانترین مهربانان